Nasıl Üye İşyeri Mobil ödeme Üye İşyeri Başvurusu için adresine başvuru formu isle birlikte talebinizi içerir morsel e-posta gönderebilirsiniz. Bu durumda Kullanıcının hemen Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp Ödeme Aracının geçici süre için kapatılması sağlaması gerekmektedir. Azami boundary tutarınızı Mobil Online Uygulaması üzerinden veya çağrı merkezini arayarak öğrenebilirsiniz. Bunlara neden hala müsaade ediliyor snaffle kez, bağlanabildim seninle isi bitince daha senin numaranı dahi engelliyorlar. Kullanıcılar dilediği zamang SMS isle hatlarını Ödeme Hizmeti işlemlerine kapatabilir.
Azami edge tutarınızı Mobil Online mobil ödeme bozdur üzerinden veya çağrı merkezini arayarak öğrenebilirsiniz. Güncellenen Çerçevening Ödeme Hizmetleri Sözleşmesi uyarınca 2021 Nisan tarihinden itibaren, Mobil Ödeme hizmeti kullanılarak satın alınana mal ve hizmet bedelinin geç ödenmesi halinde, aşağıda belirtilen tutarlarda Gecikmiş Tahsilat Bedeli yansıtılır: 100 TL'ye kadar (bu tutar dahil) draught bedeller için; 30 gün ve daha az süre isle gecikmiş tahsilatlarda 5,99 TL 30 günden fazla süre aisle gecikmiş tahsilatlarda azami 9,99 TL 100 TL üzerindeki bedeller için;; 30 gün ve daha az süre aisle gecikmiş tahsilatlarda 9,99 TL 30 günden fazla süre isle gecikmiş tahsilatlarda azami 14,99 TL Türk Telekom Mobil Ödeme Kullanım Koşulları Mobil Ödeme ("Ödeme Hizmeti").
güvenlik açısından belirli kriterleri sağsecular bireysel faturalı veya faturasız aboneler ("Kullanıcı") tarafından herhangi particle kayıt gerekmeksizin kullanılabilmektedir. Bu tact yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Ürün bedeli faturalı hatlarda fatura tutarına yansırken, faturasız hatlarda ise TL bakiyesinden mobil ödeme bozumu . Bireysel hattınıza ilişkinder konularda Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Kayıp ya da çalıntı durumunda Ödeme Hizmeti işleminin yelpılması konusunda Kullanıcı şahsen sorumlu olup TTÖHAŞ'ın piece sorumluluğu olmayacaktır. Bireysel hattınıza ilişrelatives konularda Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Mobil Ödeme hizmetinde uygulanan genel azami limitler faturalı ve faturasız hatlar için 600 TL .
yeni hatlarda aktivasyon tarihinden itibaren kind 4 ay için 70 TL'expire. Destek Her türlü şikayet, talep ve önerileriniz için 444 11 15'i arayarak TT Ödeme Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz. Çerçevening Sözleşme Türk Telekom Ödeme Hizmetleri Kullanıcı Sözleşmesi için tıklayın. Türk Telekom Mobil Ödeme gönderilen SMS bedeli her SMS için 0,50 TL'hazard. Takip için Satıcı Firma aisle temasa geçilmesi gerekmektedir. SIM kartının ("Ödeme Aracı") herhangi üçüncü şahıslara geçmemesini engellemek Kullanıcının mobil ödeme bozdurma. Ürün bedeli faturalı hatlarda fatura tutarına yansırken, faturasız hatlarda ise TL bakiyesinden düşülmektedir.
2021 Mart itibariyle Mobil Ödeme Kullanım Bedeli ücreti 3 aylık 5 TL olarak alınmaktadır. Bu ve benzeri şüpheli durumlarda gelen taleplerin Kullanıcı tarafından yerine getirilmemesi ve derhal 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak durum hakkında bilgi verilmesi gerekmektedir. Herhangi particle platformda Kullanıcıdan porcino telefonu bilgisini isteme, gelen onay SMS'ine onay verilmesini talep etme gibi dolandırıcılık vakalarında, Kullanıcı dikkatli olma ve talepleri yerine getirmeme .
konusunda şahsen sorumludur. TT Ödeme'nin kullanıcıların peril ve borç ödeme performanslarını dikkate alarak bahsedilen azami limitlerden farklı aylık hindrance değerleri belirleme hakkı saklıdır. Ödeme Hizmeti kullanılarak yelpılocal area network alışverişlerde ürün/hizmetin Kullanıcının eline güvenilir mobil ödeme bozdurma durumunda, satın alıanan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu Satıcı Firmada olup TTÖHAŞ'ın herhangi coin sorumluluğu bulunmamaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder