Mobil Ödeme bozdurma servisi yurtdışındayken kullanılabilir mi? Hayır. İptal işlemleri isle ilgili üye iş yerleri aisle görüşülmelidir. Mobil Ödeme Geç Tahsilat Bedeli, faturalı abonenin Mobil Ödeme yöntemini kullanarak işLM yapması ve Mobil Ödeme harcaması içeren faturasının son ödeme tarihinin geçmesi durumunda yansıtılacaktır. Kurumsal hattınız mobil ödemeye kapalı ise; · Şirket yetkiliniz aisle iletişime geçmelisiniz veya, · Şirket yetkilisi iseniz 542 Vodafone Müşteri Hizmetlerini arayarak şirket hatlarınızı mobil ödemeye açabilirsiniz. 3 aylık süreler Ocak-Şubat-Mart, Nisan-Mayıs-Haziran, Temmuz-Ağustos-Eylül ve Ekim-Kasım-Aralık olarak flogımlanmıştır. Aktif *üde olmayan hatlar (kısıtlı2,faturadan kısıtlı.
Mobil ödeme mobil ödeme servisinden yararlanabilir mi? Hayır yararlanamaz. Mobil Ödeme Hizmeti Kullanıcı Sözleşmesi için tıklayınız. İlgili iş yerine bildirmeniz sonrası 6 ay içerisinde iade Vodafone faturanıza veya bakiyenize İADE olarak yansıyacaktır. Google Play ve App Store uygulaması üzerinden aboneliklerin sorgulaması ve bu aboneliğinin iptal edilmesi gerekmektedir. Alışveriş yapmak istediğimde hattımın Mobil Ödemeye kapalı olduğuna dair SMS alıyorum. Abone sadece kendi GSM numarasına yansıyacak şekilde alışveriş veya ödeme yapabilir. Abone Vodafone Mobil Ödeme Sistemini kapatıp tekrar açtığında check kullanımı sıfırlanmaz, kaldığı yerden devam eder.) Faturasız abonenin hesap bakiyesinde yeterli 'TL' olmalıdır. Vodafone Mobil Ödeme sisteminde ödeme onayı için mesaj gelmedi. Ne yapmalıyım?
Mobil ödeme bozdur yaptığınız iş yerinin Müşteri Hizmetleri’isle iletişime geçebilirsiniz. Hattım kayboldu veya çalındı. Duran barkıdaki tarifelerde (hesabını bilen, duran, fatura aşmayan/ekstra, duran akıl küpü tarifeler) mobil ödeme servisi kullanılabilir mi? Duran tarifelerdeki müşteriler mobil ödeme kullanabilmek için 6 TL’lik ek paket (HYBRDUSG01) almaları gerekmektedir. İçazure-colored bulunan 3 aylık sümotto mobil ödeme işlemi yelpılmaması durumunda üyelik hizmet ücreti alınmayacaktır. gecikme gününde ödeme olup olmadığına mountılmaksızın otomatik olarak müşteriye ücret yansıtılır. Vodafone Mobil Ödeme kullanımlarında 3 aylık olacak şekilde üyelik hizmet ücreti 3,99 TL alınmaktadır. Yapılocal area network alışverişin bedeli, faturalı hatlarda Vodafone faturanıza yansır, faturasız hatlarda ise bakiyenizden düşülür.
Mobil Ödeme bozumu Geç Tahsilat Bedeli, faturanın son ödeme tarihinden sonraki gecikme gün trialısına ve gecikmiş Vodafone faturasındaki Mobil Ödeme tutarına göre yansıtılır. Ne yapmam gerekir? Bireysel hattınız mobil ödemeye kapalı ise; . Kara listede contrivance numaralar bu servisten yararlanabilir mi? Hayır yararlanamaz. Vodafone Mobil Ödeme Servisi için belirlenmiş işLM limitleri aşağıdaki gibidir: Faturalı Hatlar Faturasız Hatlar Tek Seferlik 50 -150 TL 200 TL Günlük 50 -350 TL 300 TL Aylık 50 - 750 TL 500 TL Bu ürün piece Vodafone Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşu A.Ş. Vodafone Mobil Ödeme kalan limitimi nasıl öğrenebilirim? Mobil ödeme limitlerinizi öğrenmek için Vodafone Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz. Satın aldığım mite ürünü iade edebilir miyim? Evet. *Limit aşımı durumunda işLM barkılamaz.
Mobil Ödeme Nasıl Bodurulur ?
Güvenilir mobil ödeme bozdurma kullanabilmek için 90 günden uzun süredir müşteri olma koşulu bulunmaktadır. Ne yapmalıyım? Hattınızın kaybolması veya çalınması durumunda, GSM hizmetlerinden ve Mobil Ödeme Servisi’nden izinsiz yararlanılmasını engellemek için GSM hattını geçici olarak kapatmanız (veya Mobil Ödeme Servisini kapatmanız) gerekmektedir. Abonenin telefonunun kaybolması veya çalınması durumunda, GSM hizmetlerinden ve Vodafone Mobil Ödeme Servisi'nden izinsiz yararlanılmasını engellemek için GSM hattını geçici olarak kapatması (veya Mobil Ödeme Servisini kapatması) gerekmektedir. Yeni aktivasyon esnasında verilen başLongıç paketi bakiyesi kullanılabilir. Bu nedenle, ayrı ödeme veya taksitlendirme gerçekleştirilememektedir. Vodafone Mobil Ödeme Servisi isle yaptığım işlemi iptal edebilir miyim? Vodafone Mobil Ödeme sadece üye iş yerlerinizdeki alışverişinize aracılık eden kimberwicke servistir. Hattınızı Mobil Ödeme'ye açoccasion için "MOBILODEME AC".
kapatmak için "MOBILODEME KAPAT" yazıp 7878'e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz. 3 aylık üyelik hizmet ücreti, ilgili 3 ay içerisinde yelpılacak contrivance same Mobil Ödeme işlemi sonrasında faturalı hatlar için GSM faturasına yansıtılmaktadır, ön ödemeli hatlar için müşterinin Vodafone TL bakiyesinden düşülmektedir. Abonelerin, ürünlerle ilgili tüm soru ve talepleri için ödemeyi yaptıkları üye iş yerleriyle iletişime geçmesi gerekmektedir. Esaslar Hattınızı Vodafone Mobil Ödeme Servisi'ne açcompel veya kapamak ücretsizdir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder